فرق تابوره جک دار و پیچی
شايد براى شما سوال شده باشد كه در انتخاب تابوره كدام يك از محصولات كارايي بيشتري براى شما دارد. در اين مطلب سعى داریم تفاوت ميان صندلي تابوره پيچى با جك دار را مورد بررسي قرار بدهيم.

ابتدا به شباهت ها مي پردازيم:

هر دوى مدل ها قابليت تغيير ارتفاع را دارا هستند و ميتوان با تنظيم آنها به ارتفاع مشخص برسد كه كورس و مقدار تغييرات آنها براى هر دو ١٢سانتیمتر مي باشد، البته در صورت استفاده از جك بزرگتر يا پيچ طويل تر ميتوان اين مقدار را افزايش داد ولي مقدار استاندارد ان ١٢سانتى متر است. از ديگر شباهت ها، قابليت چرخش است كه در هر دو وجود دارد، البته چرخش پيچ با تغيير ارتفاع همراه است ولي براى جك دارها با چرخش تغييرى در ارتفاع رخ نميدهد.
 

حال به تفاوت ها ميپردازيم:

اولين تفاوت سرعت عمل و سرعت تغيير ارتفاع است كه در مدل جك دار به مراتبط سريع تر و راحت تر است و شما با كمك يك اهرم به راحتى توانايي تنظيم آن را خواهید داشت ولي در مدل پيچى شما مجبور هستيد كه با چرخش كفى صندلي به ارتفاع مورد نظر برسيد كه كارى زمان بر تر از مدل جك دار است.
تفاوت ديگر هزينه تمام شده محصول و نگهدارى آنهاست كه در اين بخش صندلي جك دار هزينه ى بيشترى را به خريدار تحميل ميكند، زيرا جک يک محصول وارداتى است و هزينه بيشترى نسبت به پيچ دارد و همچنين چون كالاي مصرفى است طول عمر مشخصى دارد و بعد از چند سال شايد نياز به تعويض داشته باشد، البته اين امر به نسبت مدل جك زمان متغيرى دارد.
 
مدیریت سایت